هدایت شده از پرایوتِ دتری
حس میکنم یه گوشه از وجودم همیشه بوی غروب جمعه میده؛ همونقدر دلتنگ، همونقدر بیدلیل…
دلبهدلدارسپردنکارهردلدارنیست؛
منبهتوجانمیسپارم،دلکهقابلدار
نیست ((:
توبه کردم تا دگر هرگز نبینم روی او؛
توبه شد بادی، وزید و بُرد دل را سوی او:))
973.4K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
"قـَلبم پر شده از دوسن داشتنِ تو👶🏻🫀!