مَن ایستادهام،
و کَسی هم نمیداند این بَنایِ به ظاهر مُحکم
از درون چقدر لَرزان و در آستانه فروریختن است..
توی دنیایی که پیدا کردن آدم امن و درست تقریباً ناممکن شده، عمیقاً خوشحالم که پیدا کردمت و دارمت.
بینهایت دوستت دارم ولی در جمعه ها ؛
حس دلتنگی کمی از بی نهایت سرتر است . .
کاش حواسمون به حرمتها باشه. حرمت نون و نمکی که خوردیم، حرمت حرفهای قشنگی که بههم زدیم، کارهای قشنگی که برای هم انجام دادیم. حیفه با بیحرمتی هم دیگه رو از دست بدیم.