توی دنیایی که پیدا کردن آدم امن و درست تقریباً ناممکن شده، عمیقاً خوشحالم که پیدا کردمت و دارمت.
بینهایت دوستت دارم ولی در جمعه ها ؛
حس دلتنگی کمی از بی نهایت سرتر است . .
کاش حواسمون به حرمتها باشه. حرمت نون و نمکی که خوردیم، حرمت حرفهای قشنگی که بههم زدیم، کارهای قشنگی که برای هم انجام دادیم. حیفه با بیحرمتی هم دیگه رو از دست بدیم.
و پاییزمان اینگونه گذشت:
« مهری ك مهربان نبود
آبانی ك آب نداشت
و آذری ك سوزاند » .