حال مرا هر کس که می پرسد بگو خوب است ،
اشکش روان ، اندوه جاری ، زخم ها کاری ست . .
چآل میافتد کنآر گونهات وقتی تبسم میکنی
نآمـسلمآن، شهر رآ ایـن چـآلع کآفر کرده است
امـروز ڪه در دسـتِ تـوام مـرحـمـتـی کن
فردا که شوم خاک، چه سود اشکِ ندامت؟
لمسِ آغوشِ تو گر باشد و من باشم و دل
دیگر از هـر دو جـهان هیچ نخواهم ز خدا
428.3K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
و اینجا عشقم به تو پایان میرسد:)
گر درد شوی ذهر شوی پنجه به قلبم بکشی
مـن بـاز تـورا بـاز تو را بـاز تورا می خواهم