امـروز ڪه در دسـتِ تـوام مـرحـمـتـی کن
فردا که شوم خاک، چه سود اشکِ ندامت؟
لمسِ آغوشِ تو گر باشد و من باشم و دل
دیگر از هـر دو جـهان هیچ نخواهم ز خدا
428.3K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
و اینجا عشقم به تو پایان میرسد:)
گر درد شوی ذهر شوی پنجه به قلبم بکشی
مـن بـاز تـورا بـاز تو را بـاز تورا می خواهم
هدایت شده از پرایوتِ دتری
هر وقت از کلمه ی عیزم یا «🥰☺️»از این ایموجی موقع حرف زدن بات استفاده کردم بدون ازت متنفرم.
نمیدونم، خودت فکر میکنی بتونی کسی رو پیدا کنی اندازهٔ من دوستت داشته باشه؟