پناهِ من بودیُ منم آهویِ صحرایت
چه شد در تو نمی دانم که اخم کردی به آهویت
شیداخو | SHEYDAKHO
خندهات توبه شکن هست و لبت قند و نبات آخر از دست تو کافر نشوم من صلوات..
تورا همچون خدای خود تصور کردم و اکنون
منم مومن ترینی کز خدای خود رکب خورده...
نامِ تو
فلسفه ای دارد و
فهمیدن آن آسان نیست
من تورا
عشق بنامم
تو بگی جان ، کافیست
شیداخو | SHEYDAKHO
تورا همچون خدای خود تصور کردم و اکنون منم مومن ترینی کز خدای خود رکب خورده...
شیخ و من هر دو طلب کار بهشتیم ولی
من به تو او به نماز خودش ایمان دارد
برای چشم او ؛
باید کتاب و دیوان گفت !
نمیشود که او
یک بیت مختصر باشد . .
- آری، قطعا دوستت دارم . .
وگرنه در وطنی غمگین و غارت شده ؛
چه میتوانستم بکنم :))!؟🫂'🤍'