- آری، قطعا دوستت دارم . .
وگرنه در وطنی غمگین و غارت شده ؛
چه میتوانستم بکنم :))!؟🫂'🤍'
« عشق یعنی ، تو بمانی
و بدانی من نیز...
به کلاس دگری ،
غیر خودت مردودم »
«هرگاه انسان باتمام وجود چیزی رابخواهد، خواسته ی او در روح جهان متولد شده و تمام جهان در جهت تحقق خواسته اش، او را یاری خواهند کرد.»
-کتاب کیمیاگر
- آرزو میکنم شبی برسه ك . .
± وقتی دلتون براش تنگ شد ؛
فقط کافی باشه ك از این پهلو به اون پهلو بشید :))!❤️🩹'🫂
در قفسِ خیالِ تو، تکیه زنم به انتظار
تا که تو بشکنی قفس، پَر بکشم به سویِ تو ...
کنون ک صاحب مژگان شوخ و چشم سیاهی
نگاه دار دلی را که برده ای به نگاهی..:)