آخرش یه روزی بوسِت میکنم و
به همه میگم . .
- امشب جانم به لب رسید :)!'🤍'🫂
اما خیالت را هنوز
فراگردِ بسترم حضوری به کمال بود
از آن پیشتر که خوابم به ژرفاهای ژرف اندرکشد.
به غم کسی اسیرم
که ز من خبر ندارد
عجب از محبت من
که در او اثر ندارد
بافقی