هدایت شده از Original theme 🪐
سلامممم
آقا من یه چنل زدم و دارم رمان مینویسم ممنون میشم که حمایت کنی
https://eitaa.com/joinchat/3965519388C821cdd6392
عـٰـاشق شــدَن آسـٰـان اســت..!
ولــِے وفٰــاداࢪ مــاندَن ڪاࢪ هَـࢪ ڪم ذات نـِـیست!
اگر بهم بگن:
قشنگترین تعریفت از عشق چیه؟!
میگم:صبر کردن برا اونی ک از اعماق وجودم میخوامش.
اونجایی ک روزبه بمانی میگه : چه کنم با فکر چشات تو بگو . .
منو باید این همه درد بکشه دلِ من تنها به همین غصه خوشه !
دیگه پیام های بی مورد از طرف ادمین ها نبینم تو چنلم!
ادمین شدید برا فعالیت که دخالت بی جا دفع بعد هشدار نمیدم از اد در میارم.