اونی که تو ناشناس زیاد جیک جیک میکنه..
عزیزم اول شما برو یاد بگیر با جنس مخالف چطور حرف بزنی!
بعد به بنده درس اخلاق بده خب !
بنده هیچ وقت به یه جنس مخالف به بهونه ی تعریف نمیگم بمیرم برات عزیزم عشقی تو می جانی با قلب قرمز 😂🤌🏻.
"در خانهی من
ابراز احساسات، بوسیدن
و در آغوش گرفتن، مانند نفس
کشیدن بدیهی و ضروری است:)!❤️🩹
دوستانی ک در لینک بیوی کانال پیام میدن
حرفی هست آیدیم هست همونجا عرض کنید
اون ناشناس برای بنده نیست
لطفا احترامشون رو هم نگه دارین!