هدایت شده از پرایوتِ دتری
هر وقت از کلمه ی عیزم یا «🥰☺️»از این ایموجی موقع حرف زدن بات استفاده کردم بدون ازت متنفرم.
نمیدونم، خودت فکر میکنی بتونی کسی رو پیدا کنی اندازهٔ من دوستت داشته باشه؟
بیا بهم قول بده که وقتی ناراحتی خودتو، قایم و گم و گور نکنی، خیلی بی انصافیه وقتی ما باهم خندیدیم اما تو تنهایی گریه کنی. #جینکسم
هر صبح
زندگی برای ادامه پیدا کردن
به دنبال بهانه میگردد
و چه بهانهای
زیباتر از چشمانت