هرچه روحم بیشتر زجر میکشد ، برای تسکینش بیعاطفه تر میشوم.
بلندیهایبادگیر
گرما یعنی نفسهای تو
دستهای تو، آغوش تو
من به خورشید ایمان ندارم…
احمد شاملو
این دنیای کوچک و هفت میلیارد آدم. . ؟!
یعنی تو باور میکنی؟
شمردهای؟
کی مرده ست؟
دیدهای کسی آدم بشمرد؟
باور نکن!
همهٔ ی دنیا فقط تویی…
گفتهاند به کم قانع باشید
من به همین عاشقانه نوشتن از تو
قانعام. .
آرام میگیرم به همین آب باریک عاشقی
در صفحه شطرنج زندگیم
تمام مهرههایم مات مهربانیت شد
و من با اسب سفید قلبم به سوی تو تاختم
تا بگویم:
شاه دلم دوستت دارم