اگر لب وا کند از لب بگویددوستم دارد؛
به آتش میکشم یک شب همه ایل و تبارم را . .
دَر کلاسِ 'عاشقی' شاگِردِ نو پایَت مَنم
مینویسم با غَلط: «مَن دوصطَط دارَم فَغَت
⤸ دل دادهام برباد، بر هرچه بادا باد،
مجنونتر از لیلی، شیرینتر از فرهاد . . 🌱🫀⤹'