دَر کلاسِ 'عاشقی' شاگِردِ نو پایَت مَنم
مینویسم با غَلط: «مَن دوصطَط دارَم فَغَت
⤸ دل دادهام برباد، بر هرچه بادا باد،
مجنونتر از لیلی، شیرینتر از فرهاد . . 🌱🫀⤹'
فکر کن جوری باشی که رفیقات وجود نکنن چیزی بهت بگن
بعد یه دختر کوچولو با قد 161 لقبتو بزاره گلابی
الحق که عاشقتم دختر🚶🏻♂️❤️
هدایت شده از M҉e҉h҉r҉n҉a҉z҉
بیاین پیش من کلی تکست های فارسی و اینگلسی و فیلم و آهنگ میزارم.
هر روز هم ناشناس میزارم باهم حرف بزنیممم.
- تو همان شیشهیِ عطر گل یاسی ك فقط ،
به دل حُجرهیِ عطاریِ من جا داری : ) '🩵 ›