نمیدونم، خودت فکر میکنی بتونی کسی رو پیدا کنی اندازهٔ من دوستت داشته باشه؟
بیا بهم قول بده که وقتی ناراحتی خودتو، قایم و گم و گور نکنی، خیلی بی انصافیه وقتی ما باهم خندیدیم اما تو تنهایی گریه کنی. #جینکسم
هر صبح
زندگی برای ادامه پیدا کردن
به دنبال بهانه میگردد
و چه بهانهای
زیباتر از چشمانت