یادش بخیر یه زمانی اینجا چنل مورد علاقم بود..
هست هنوز هم اما خب دیگه هیچیش مثل قبل نیست نه من نه چنل نه... :)
شیداخو | SHEYDAKHO
یادش بخیر یه زمانی اینجا چنل مورد علاقم بود.. هست هنوز هم اما خب دیگه هیچیش مثل قبل نیست نه من نه چن
ولی هر کاری میکنم بشی شیداخو سابق دوام بیار دوباره از نو میسازمت 🫂❤️🩹 :))
شیداخو | SHEYDAKHO
ولی هر کاری میکنم بشی شیداخو سابق دوام بیار دوباره از نو میسازمت 🫂❤️🩹 :))
یادش بخیر یه زمانی روزی چند نفر پیوی ازت تعریف میکردند.. :))))
اما حق میدم هیچی مثل قبل نیست ولی این ماندگار نیست قول ♥️🫂.
نگاهم محوِ چشمانت
برایت شعر میخوانم
خودم اینجا،دلم انجا
حواسم را نمیدانم!
"همیشه چای کم رنگ می نوشید،
اگر چای پررنگ میشد
از طرف دیگر لیوان نمی توانست مرا ببیند!"
چقدر دوست داشتنش زیباست،
جزئی ولی عمیق... 💛
لمس آغوش تو گر باشد و من باشم و دل
دیگر از هردو جهان، هیچ نخواهم ز خدا :)!