نگاهم محوِ چشمانت
برایت شعر میخوانم
خودم اینجا،دلم انجا
حواسم را نمیدانم!
"همیشه چای کم رنگ می نوشید،
اگر چای پررنگ میشد
از طرف دیگر لیوان نمی توانست مرا ببیند!"
چقدر دوست داشتنش زیباست،
جزئی ولی عمیق... 💛
لمس آغوش تو گر باشد و من باشم و دل
دیگر از هردو جهان، هیچ نخواهم ز خدا :)!