چه واژه نازیه این “باهم”؛
باهم میریم،باهم بگیریم،باهم درست کنیم،با هم بمیریم اصلاً
https://eitaa.com/joinchat/531629641Ccd5003d6c0
دخملای خوشگله چنل تشریف بیارید گپ به صرف شیر کاکائو🌚🎀
ورود پسرا ممنون ❌
شیداخو | SHEYDAKHO
#ـ٨ـﮩـ۸ـﮩmusicღـ٨ـﮩـ۸ـﮩ ღ✿
هنوز همون جام که واسه اولین بار دیدیم همو تو چشمات خیره میشم و تپش قلبم میگیرمو.. :)