من از آداب مهمان داری ات چیزی نمی دانم؛
ولی در شهر من رسم است می بوسند مهمان را . .
هدایت شده از .𝘚𝘢𝘳𝘢 & 𝘖𝘳𝘥𝘢𝘬
آقا یه کمکی کنید اینجا ۱۸۰ بشه 😭😭😭
#فورمرامی
‹ بیخیال شاعری یک جمله و ختم کلام..
خسته ام در کنج چشمانت محلم میدهی؟:) ›
از بس ك خلق پشتِ نقاب ایستادهاند
باور نمیکنند منِ بینقاب را :) . . ! 🕊◟🌱◝
484.1K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تو قشنگترین بهانه برای زندگی منی :)