هدایت شده از .𝘚𝘢𝘳𝘢 & 𝘖𝘳𝘥𝘢𝘬
آقا یه کمکی کنید اینجا ۱۸۰ بشه 😭😭😭
#فورمرامی
‹ بیخیال شاعری یک جمله و ختم کلام..
خسته ام در کنج چشمانت محلم میدهی؟:) ›
از بس ك خلق پشتِ نقاب ایستادهاند
باور نمیکنند منِ بینقاب را :) . . ! 🕊◟🌱◝
484.1K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تو قشنگترین بهانه برای زندگی منی :)
دوستت میدارم، و این دوست داشتن مرا میترساند. چرا که اثری از رفتن باشد، این بار زنده نخواهم ماند.
‹ چه صادقانه برایت غَزل سرودم و تو
چه بیملاحظه گفتی: چقدر بیکاری...!🩶` ›
کوک کردم قلب خود با ذکرِ نامت تا ابد
این منِ شیدا اگر زندم دلیلش نامِ توست 🫠❤️🩹