دوستت میدارم، و این دوست داشتن مرا میترساند. چرا که اثری از رفتن باشد، این بار زنده نخواهم ماند.
‹ چه صادقانه برایت غَزل سرودم و تو
چه بیملاحظه گفتی: چقدر بیکاری...!🩶` ›
کوک کردم قلب خود با ذکرِ نامت تا ابد
این منِ شیدا اگر زندم دلیلش نامِ توست 🫠❤️🩹
هدایت شده از پرایوتِ دتری
با کسانی بنشینید ك در نبود شما از نام و آبروی
شما دفاع کنند.
چه بگویم سحرت خیر؟
تو خودت صبح جهانی
من شیدا چه بگویم؟
که تو، هم این و هم آنی
-صبحتون قشنگ🌚🤍
هزاران دوستت دارم میانِ چشم او پیداست
نمی گوید؛امان از این سیاست های مردانه !