چه بگویم سحرت خیر؟
تو خودت صبح جهانی
من شیدا چه بگویم؟
که تو، هم این و هم آنی
-صبحتون قشنگ🌚🤍
هزاران دوستت دارم میانِ چشم او پیداست
نمی گوید؛امان از این سیاست های مردانه !
علاجِ این چشم هایِ گریان را میخواهی؟
بیا تا یکبار دِگر چشم هایِ زیبایت را بیینم:)🫠
آن خدایی که تو را اینهمه زیبا میکرد
کاش از روز اَزَل فکرِ دلِ ما میکرد🥲👀.
وطن لازم نیست حتما سرزمین بزرگی باشد!
گاهی مساحت کوچکی است ،
در حد فاصل دو شانه🫂❤️.
من حسودم!؟ نه به ولله؛ فقط دوست ندارم
سر بر تنِ هر کس که تو را خواست بماند...
هدایت شده از پرایوتِ دتری
آرزو میکنم اونی بشه که فکر میکنید هیچوقت نمیشه!