من حسودم!؟ نه به ولله؛ فقط دوست ندارم
سر بر تنِ هر کس که تو را خواست بماند...
هدایت شده از پرایوتِ دتری
آرزو میکنم اونی بشه که فکر میکنید هیچوقت نمیشه!
هدایت شده از ایران.
اگه تو این شرایط میخواین پادکست گوش بدین و نمیدونین از کجا ، شنوتو ایده خوبیه.
سرچ کنید تو گوگل.
بینشانی رفتی و دلتنگ ماندم چاره چيست؟
نامه ها را مىنويسم بايگانى میكنم . .📬🤎⤹'
چنان آغوش وا کن بر منِ تنها
که انگاري نداري بعد از آن آغوش
دیگر در جهان کاري.🫂
"چای را با قند شیرین میکنند اهل زمین ،
من دلم شیرین شود تنها به یک لبخند تو "