هدایت شده از پرایوتِ دتری
آرزو میکنم اونی بشه که فکر میکنید هیچوقت نمیشه!
هدایت شده از ایران.
اگه تو این شرایط میخواین پادکست گوش بدین و نمیدونین از کجا ، شنوتو ایده خوبیه.
سرچ کنید تو گوگل.
بینشانی رفتی و دلتنگ ماندم چاره چيست؟
نامه ها را مىنويسم بايگانى میكنم . .📬🤎⤹'
چنان آغوش وا کن بر منِ تنها
که انگاري نداري بعد از آن آغوش
دیگر در جهان کاري.🫂
"چای را با قند شیرین میکنند اهل زمین ،
من دلم شیرین شود تنها به یک لبخند تو "