بینشانی رفتی و دلتنگ ماندم چاره چيست؟
نامه ها را مىنويسم بايگانى میكنم . .📬🤎⤹'
چنان آغوش وا کن بر منِ تنها
که انگاري نداري بعد از آن آغوش
دیگر در جهان کاري.🫂
"چای را با قند شیرین میکنند اهل زمین ،
من دلم شیرین شود تنها به یک لبخند تو "
شیداخو | SHEYDAKHO
https://eitaa.com/joinchat/531629641Ccd5003d6c0 دخملای خوشگله چنل تشریف بیارید گپ به صرف شیر کاکائو🌚
آقایون هم میتونند تشریف بیارن.