نگاه کن ؛
این تن برای توست.
چه میخواهی جانِ من؟
حتی این "من" برای توست!🫠
بلد بودن نميخواهد
هر شب خواب تو را ديدن
دوست داشتن مي خواهد
كه من دارمت زياد❤️
نازنینم بودی و نازت مرا دلگیر کرد..
کاش میشد درد دلهای مرا تصویر کرد..
هرچه کردم تا بدانی دوستت دارم نشد..
تلخی ناباوری هایت دلم را پیر کرد...
جان میدهم از حسرت دیدار تو چون صبح
باشد که چو خورشید درخشان به درآیی
چندان چو صبا بر تو گمارم دم همت
کز غنچه چو گل خرم و خندان به درآیی