درود امیدوارم حالتون خوب باشه.
همون جور که میدونید امتحانات ترم از رگ گردن نزدیک تره و فعالیت خیلی کم شده..
خوشحال میشم درک کنید ماندگار باشید. انشالله بعد امتحانات ترم فعالیت به روال قبل برمیگرده.
براتون آرزوی موفقیت دارم، یاعلی.
T.me/DepMusicam@iProxy 🥀.mp3
زمان:
حجم:
3.2M
#ـ٨ـﮩـ۸ـﮩmusicღـ٨ـﮩـ۸ـﮩ
ღ✿
به آنها که مبتلا نشدهاند بگویید :
اگر تحملِ رنجی ابدی را دارید ، عاشق شوید
هدایت شده از _ مُـحِـبـانالـحُـسِـیـن .
بـه یـاد هـمـه ی مـمـبـرای مـومـن:)
از جمله:
رفیده،حانیه،دلتنگ،مرباخانوم،زهرا، زینب، یازهرا،نیکا، ریحان و تک تک ادمین های سارا و اردک..
همچنین برادرا، ابوحمزه عبدالحسین،آلان، آراد؛
و تمام کسانی که ناخواسته از قلم افتادن.
ان شاءالله تکتک تون عاقبتبخیر بشید.