فکر میکنم یکی از بهترین حسهای
دنیا اینه که یک نفر خیلی واضح بهت
نشون بده که چقدر براش مهمی.
و گاهی اوقات،
نعمتها به شکل یه آدم سر راهت
قرار میگیره.
«تو نعمتِ زندگیمی.»🫀🫂
آیا شک داری ك ورودت به قلبم باشکوهترین
روز تاریخ و بهترین خبر جهان بود؟ 🤎🪞◟ 𓍯 ִֶָ𓂃
از همین دور بغل میکنمت هر شب من؛
در رهِ عشق بدان فاصله هم مانع نیست!
دیدمت؛یادت شدیدا در دلم آشوب کرد
دیدنِ زیبایی ات صبرِ مرا مَغلوب کرد.. :)