رفتم به مسجد از پیِ نظارهیِ رُخَش
بر رو گرفت دست و دعا را بهانه کرد..!❤️🩹
تو را دوست دارم؛
نه از سرِ عادت،
که از آن لحظهای که
با یک نگاهت
باور کردم هنوز میشود
بیدلیل خوشبخت بود.
فقط یک نگاه او کافی بود که همهی مشکلات فلسفی و معماهای الهی را برایم حل کند.
جنابِ محبوب؛
دوست داشتنتان به من قوتِ زندگی میدهد، اجازه دهید تا ابد دوستتان داشته باشم.
هدایت شده از " دِنـــجَـــش "
عزیزِ من ، هرچه بادا باد.
ما به دوست داشتن یکدیگر ادامه میدهیم، مگر نه؟
شیداخو | SHEYDAKHO
اومدم تو حرم ..:))))✨
Haraam Cheshmaye Nazet (1).mp3
زمان:
حجم:
9M
#ـ٨ـﮩـ۸ـﮩmusicღـ٨ـﮩـ۸ـﮩ
ღ✿
5.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مث برد بود باختن قلبم به ط:))
SHEYDAKHO
شهنوازی کن نگارا، ساز میخواهم چکار؟
من که ایمان داشتم اعجاز میخواهم چکار؟