خسته بودم، داشتم جا میزدم، نایی نبود
خندههای نارفیقان یادم آمد ... پاشدم
چهرهام زرد است و دل خون است و اشکم ارغوان ؛
یا منم پاییز و یا پاییز فصلی از من است . .
بزن حرفی ، بخوان شعری ، مرا هم یاد کن گاهی
اگرچه غرق اندوهم ، دلم را شاد کن گاهی .
شیداخو | SHEYDAKHO
ماندنی اگر نیستید، دچارش نکنید.
هنوز اینجا عضو نیستید!🗿💔
نوچ نوچ نوچ
زود باشید نیکا خانوم دوباره پر قدرت برگشته منتظریما 💘🦦
(هرکی عضو نشه انشالله خبر ازدواج کراششو بشنوه 🤝)
« من قصهی فراق تو را خاك کردهام ،
حاصل چه شد؟جوانه زدی، بیشتر شدی:)! »
- شیروانی |• 🤎🕊