کدام واژه را انتخاب کنم
کہ بفهمی ،
دوستت دارم هاے من ،
با آن ها کہ شنیده اے
فرق دارد ...
آدمایی که وقتی ناراحتم
سعی میکنن حالمو بهتر کنن
تو امن ترین جای قلبم نگه میدارم؛
حتی اگه تلاششون بینتیجه باشه...
با لبی که کاربرد اصلیاش بوسیدن است . .
چای مینوشید و قلب استکان میایستاد :))!🕯'.
دنیا نیاز داشت به یک سرپناه اَمن
اینگونه بود که مشهد آفریده شد:)
آدما رو از روی ظاهرشون قضاوت نکنید
نصف اینایی که خدارو قبول دارن
خدا قبولشون نداره.