آدمایی که وقتی ناراحتم
سعی میکنن حالمو بهتر کنن
تو امن ترین جای قلبم نگه میدارم؛
حتی اگه تلاششون بینتیجه باشه...
با لبی که کاربرد اصلیاش بوسیدن است . .
چای مینوشید و قلب استکان میایستاد :))!🕯'.
دنیا نیاز داشت به یک سرپناه اَمن
اینگونه بود که مشهد آفریده شد:)
آدما رو از روی ظاهرشون قضاوت نکنید
نصف اینایی که خدارو قبول دارن
خدا قبولشون نداره.
چای مینوشیدم به یکباره دلتنگش شدم ،
و اشک در چشمانم حلقه زد . . ؛
همه با تعجب به من نگاه میکردند !
لبخند زدم و گفتم : ‹ چقدر داغ بود :)! ›