دنیا نیاز داشت به یک سرپناه اَمن
اینگونه بود که مشهد آفریده شد:)
آدما رو از روی ظاهرشون قضاوت نکنید
نصف اینایی که خدارو قبول دارن
خدا قبولشون نداره.
چای مینوشیدم به یکباره دلتنگش شدم ،
و اشک در چشمانم حلقه زد . . ؛
همه با تعجب به من نگاه میکردند !
لبخند زدم و گفتم : ‹ چقدر داغ بود :)! ›
تفاوتهای ما بیش از شباهتهاست باورکن،
تو تلخی شراب کهنهای، من تلخی زهرم!
آنچه میخواهم از این عشق، همین است فقط:
تو بمان! دور نشو! دیر نیا! زود نرو . .
بترس از آن ك در دنیا، ندارد جز خدا یاری!
ك نابودت کند آهش، اگر قلبی به درد آری . .
« هزار مرتبه خواندم،
دعا میان ِ قنوت ،
خدا کند ك نباشد کسی ،
دُچار ِ کسی :))💌🩶»