و پاییزمان اینگونه گذشت:
مهری ك مهربان نبود
آبانی ك آب نداشت
و آذری ك سوزاند
⌝اگه هنوزم با اومدنِ یلداٰ ذوق میکنی،
یعنی هنوز یه تیڪه از بچگیت ، زندهسـت'🍉♥️⌞
انشاءالله روزگارمون مِن بعد، همینی بشه
ڪه جناب حافظ میگه:
- بگذرد این روزگار تلختر از زهر،
بار دگر روزگار چون شکر آید 🎀🌱᭡ᥫ᭡
یه روز بلاخره این گوشیو میندازم یه گوشه سالها خاک بخوره، و فقط با کسی حرف میزنم که بیاد زنگ خونمو بزنه سراغمو بگیره.
ترجیح میدهم با آدمهایی در ارتباط باشم
که ته ماندهیِ امیدم را از من نگیرند.
به من اضطراب ندهند،
حسادت نداشته باشند، مقایسه نکنند...
‹ به این نتیجه رسیدم که آرامش،
نتیجهیِِ انتخابِ آدمهایِ درست است.☕🌱 ›
شعر میگویم،
ولی معشوقه ای در کار نیست،
آه من دیوانه ام،
دیوانه بودن عار نیست... :)!