انشاءالله روزگارمون مِن بعد، همینی بشه
ڪه جناب حافظ میگه:
- بگذرد این روزگار تلختر از زهر،
بار دگر روزگار چون شکر آید 🎀🌱᭡ᥫ᭡
یه روز بلاخره این گوشیو میندازم یه گوشه سالها خاک بخوره، و فقط با کسی حرف میزنم که بیاد زنگ خونمو بزنه سراغمو بگیره.
ترجیح میدهم با آدمهایی در ارتباط باشم
که ته ماندهیِ امیدم را از من نگیرند.
به من اضطراب ندهند،
حسادت نداشته باشند، مقایسه نکنند...
‹ به این نتیجه رسیدم که آرامش،
نتیجهیِِ انتخابِ آدمهایِ درست است.☕🌱 ›
شعر میگویم،
ولی معشوقه ای در کار نیست،
آه من دیوانه ام،
دیوانه بودن عار نیست... :)!
تورا هیچگاه آرزو نخواهم کرد؛
تورا لحظه ای خواهم پذیرفت که خودت بیایی نه با آرزوی من.
-حافظ.