یه روز بلاخره این گوشیو میندازم یه گوشه سالها خاک بخوره، و فقط با کسی حرف میزنم که بیاد زنگ خونمو بزنه سراغمو بگیره.
ترجیح میدهم با آدمهایی در ارتباط باشم
که ته ماندهیِ امیدم را از من نگیرند.
به من اضطراب ندهند،
حسادت نداشته باشند، مقایسه نکنند...
‹ به این نتیجه رسیدم که آرامش،
نتیجهیِِ انتخابِ آدمهایِ درست است.☕🌱 ›
شعر میگویم،
ولی معشوقه ای در کار نیست،
آه من دیوانه ام،
دیوانه بودن عار نیست... :)!
تورا هیچگاه آرزو نخواهم کرد؛
تورا لحظه ای خواهم پذیرفت که خودت بیایی نه با آرزوی من.
-حافظ.
شیداخو | SHEYDAKHO
امروز روز جهانی دخترای بغلیه.(قد کوتاها)
روزم مبارک 😭💘😂
مثل یک موسیقی زیبا در تاکسی بودی!
نصفه گوش دادم…
کمی از آن در خاطرم ماند و امیدوارم تا ابد آن را پیدا نکنم…که شاید همانطور زیبا در خاطرم بمانی…