ترجیح میدهم با آدمهایی در ارتباط باشم
که ته ماندهیِ امیدم را از من نگیرند.
به من اضطراب ندهند،
حسادت نداشته باشند، مقایسه نکنند...
‹ به این نتیجه رسیدم که آرامش،
نتیجهیِِ انتخابِ آدمهایِ درست است.☕🌱 ›
شعر میگویم،
ولی معشوقه ای در کار نیست،
آه من دیوانه ام،
دیوانه بودن عار نیست... :)!
تورا هیچگاه آرزو نخواهم کرد؛
تورا لحظه ای خواهم پذیرفت که خودت بیایی نه با آرزوی من.
-حافظ.
شیداخو | SHEYDAKHO
امروز روز جهانی دخترای بغلیه.(قد کوتاها)
روزم مبارک 😭💘😂
مثل یک موسیقی زیبا در تاکسی بودی!
نصفه گوش دادم…
کمی از آن در خاطرم ماند و امیدوارم تا ابد آن را پیدا نکنم…که شاید همانطور زیبا در خاطرم بمانی…
تو باید خانه ات محدوده ی آغوش من باشد
حرام دیگران هستی، به من باید روا باشی
نذر کردم گر از این غم به در آیم روزی ،
تا در میکده شادان و غزل خوان بروم . .
#حافظ | 🕊🌱 •`