نذر کردم گر از این غم به در آیم روزی ،
تا در میکده شادان و غزل خوان بروم . .
#حافظ | 🕊🌱 •`
زندگی سینما نیست!
زندگی تئاتر زندهست و کات نداره!
اگه خرابش کردی نباید بقیهشو ببازی،
فقط میتونی بقیهشو بهتر بازی کنی...
دوستت دارم ولی این ماهِ دی را صبر کن
کافه گردی ها بماند بعدِ فصلِ امتحان...
حسودی یعنی چی؟
الان داری با ۴میلیارد دختر رو کره زمین زندگی میکنی مگه من چیزی گفتم؟
سـَرِ سَجـّاده ی شعـریم و دعا گـوی شما
چه سَبک میشود آدم که تو را میخواند