تو انقدر خوبی که میخواهم خدایی که تورا آفریده ببوسم؛ راستی گفتی خدایت کجاست؟ نزدیک به رگ گردنت؟
آرزویم بوده بعد از دوستت دارم توهم ،
جای ممنونم بگویی : من به قرآن بیشتر
من كه هرشب اینحوالی در غزل میبوسمت ،
جان ِدل وقتی كه خوابی بوسه را حس میکنی ؟!
شوق من چندین برابر میشود با دیدنت ؛
وای من دیوانهام، دیوانهی خندیدنت :)
به چه مشغول کنم دیده و دل را
که مدام دل ، تو را میطلبد دیده تو را میجوید ؟