دوستت دارم ولی این ماهِ دی را صبر کن
کافه گردی ها بماند بعدِ فصلِ امتحان...
حسودی یعنی چی؟
الان داری با ۴میلیارد دختر رو کره زمین زندگی میکنی مگه من چیزی گفتم؟
سـَرِ سَجـّاده ی شعـریم و دعا گـوی شما
چه سَبک میشود آدم که تو را میخواند
ولی خب تو تنها کسی هستی که دلم میخواد نوتیف پیامشو همیشه رو گوشیم ببینم💗.
نفهمیدم یهو چیشد ولی به خودم اومدم دیدم
زندگی وقتی تو نباشی اصلا واسم قشنگ نیست.♥️
اگر کوه ها کر نبودند ،اگر آب ها تر نبودند،اگر باد می ایستاد ...
تورا میتوانستم
ای دور! از دور
یک بار دیگر ببینم!:))
-میگفت:
وَقتیتَنهاشُدیباخُداباش...
وَقتیهَمکهتَنهانَبودی
بیخُدايىنکُن!
بیخُداباشیضَررمیکُنی...♥️