حسودی یعنی چی؟
الان داری با ۴میلیارد دختر رو کره زمین زندگی میکنی مگه من چیزی گفتم؟
سـَرِ سَجـّاده ی شعـریم و دعا گـوی شما
چه سَبک میشود آدم که تو را میخواند
ولی خب تو تنها کسی هستی که دلم میخواد نوتیف پیامشو همیشه رو گوشیم ببینم💗.
نفهمیدم یهو چیشد ولی به خودم اومدم دیدم
زندگی وقتی تو نباشی اصلا واسم قشنگ نیست.♥️
اگر کوه ها کر نبودند ،اگر آب ها تر نبودند،اگر باد می ایستاد ...
تورا میتوانستم
ای دور! از دور
یک بار دیگر ببینم!:))
-میگفت:
وَقتیتَنهاشُدیباخُداباش...
وَقتیهَمکهتَنهانَبودی
بیخُدايىنکُن!
بیخُداباشیضَررمیکُنی...♥️
شبِ سردیست و من با دلِ سرد
به خودم میگویم:
«خبری نیست! بخواب!»
باز هم خوابِ محبت دیدی....