حقیقتا فروپاشیدم ولی الان درس دارم و اگر بخوام غصه بخورم نمره کم امتحان هم یه غم دیگه میشه برام
تـا نگـاهـت بـکنم ، از هیـجـان خـواهم مرد
آنکه با چشم خود آدم بکشد ، قاتل نيست؟
⤸ امشب شب آرزوهاست، من
به صد خواهش و منت ،
ز خدا خواستهام . .
ك در این ساعت خیر ، مرغ آمین
به سراغت آید!
و دعایی ك تو بر لب داری,
به اجابت ببرد :)🩵
صُبح است و دلم در تپشِ لحظه یِ دیدار
باز این دل من گشته به امید تو بیدار
هواخواه توام جانا و میدانم که میدانی
که هم نادیده میبینی و هم ننوشته میخوانی