صُبح است و دلم در تپشِ لحظه یِ دیدار
باز این دل من گشته به امید تو بیدار
هواخواه توام جانا و میدانم که میدانی
که هم نادیده میبینی و هم ننوشته میخوانی
اگرچه عاشقان در عشق از من ایده میگیرند
ولی چشمان تو راحت مرا نادیده میگیرند
تا جان به تنم باشد یادت به سرم باشد:)
تا سر ندهم بر باد هرگز نروی از یاد.... ❤️