شیداخو | SHEYDAKHO
_
یک بار بوسهای ز لب تو ربودهام
یک بار دیگر آن شکرستانم آرزوست .
غم و مظلومیت فقط اونجا که
محمود درویش میگه:
شاید برای تو چیز مهمی نبود،
اما قلبِ من بود♥️.