هدایت شده از سخن دلنشین
سلام صبح بخیر...🌸🍁🌸
السلام علیک یا اباعبدالله الحسین(ع)🚩🚩🚩🚩
ما ملت امام حسینیم
ماه میهمانی خدا همه دعوتیم
همیشه به یاد داشته باشیم آن چیزی که باعث تعالی و حرکت ما در مسیر معنویت میشود سلامت روح و روان است..
🍁🌸
🌸🍁🌸
🍁🌸🍁🌸🍁
🌸🍁🌸🍁🌸🍁🌸
حاجقاسم4_5951748258962344440.mp3
زمان:
حجم:
8.5M
روز بیست و پنجم به مدد آقاسید ❤️
حاجقاسم4_5951748258962344440.mp3
زمان:
حجم:
8.5M
روز بیست و ششم به مدد آقاسید ❤️
هدایت شده از حسینیهیشُهدا .
- خواستند یوسف را بکشند ، یوسف نمُرد !
خواستند آثارش را از بین ببرند
ارزشش بالاتر رفت . .
خواستند او را بفروشند ك برده شود ،
پادشاه شد
خواستند محبتش از دل پدرخارج شود ،
محبتش بیشتر شد . . ؛
از نقشههای آدمها نباید دلهره داشت ،
چرا ك ارادهی خداوند بالاتر از هر ارادهای
است
یوسف میدانست ، تمام درها بسته
هستند ، اما به خاطر خدا ؛ حتی به سوی
درهای بسته هم دوید
و تمام درهای بسته برایش باز شد . .
اگر تمام درهای دنیا هم به رویت بسته
شد ،
به دنبال درهای بسته برو . .
چون خدای ‹ تو › و ‹ یوسف › یکی ست :)!
اللَّهُمَّ لَا تُؤَدِّبْنِي بِعُقُوبَتِكَ
خدای قشنگم، با عقوبت خود ادبم مكن
سه سحر مانده که ازاین رمضان کم بشود
روزیه سالِ منِ خستہ فراهـم بشـود
بہ حسـابِ دلِ مشـتـاقُ پُـر ازتـابُ تـبـم
۹۲ سحـر مانـده محرم بشـود ❤
#دسٺمارا_بہمحرمبرسانیدفقط
#صلی_الله_علیک_یا_ابا_عبدالله
همهجا رفتم و خوردم به در بسته حسین؛
فقط آخر که رسیدم به تو راهم دادی ..
یااباعبدالله الحسین ❤
در سراشیبی ماه رمضانیم دعایی دارم
در سراشیبی قبرم تو برس بر دادم... :)
حسینیهیشُهدا .
یااباعبدالله الحسین ❤ در سراشیبی ماه رمضانیم دعایی دارم در سراشیبی قبرم تو برس بر دادم... :)
من از تاریکی قبر میترسم آقای اباعبدالله💔
هدایت شده از سخن دلنشین
سلام صبح بخیر...🌼🍃🌼
السلام علیک یا اباعبدالله الحسین(ع)🚩🚩🚩🚩
ما ملت امام حسینیم
ماه میهمانی خدا همه دعوتیم
تنها اشتباه واقعی آن اشتباهی است که چیزی از آن درس نمیگیریم.
🇵🇸🇮🇷🇵🇸🇮🇷🇵🇸🇮🇷🇵🇸🇮🇷
راهپیمایی پرشکوه و باعزت #روز_قدس امسال؛ باطل کننده ترفندها و تبلیغات دشمنان.
🇵🇸🇮🇷🇵🇸🇮🇷🇵🇸🇮🇷🇵🇸🇮🇷
🌼🌱
🌱🌼🌱
🌼🌱🌼🌱🌼
🌱🌼🌱🌼🌱🌼🌱
حاجقاسم4_5951748258962344440.mp3
زمان:
حجم:
8.5M
روز بیست و هفتم به مدد آقاسید ❤️
هدایت شده از سخن دلنشین
سلام صبح بخیر...🌻🌱🌻
السلام علیک یا اباعبدالله الحسین(ع)🚩🚩🚩🚩
ما ملت امام حسینیم
ماه میهمانی خدا همه دعوتیم
خــدایـا... ماه قرآن کریم است
آنقدر مشغول رفع عیبهای خودم باشم که عیب های دیگران رانبینم.
اگر کسی را بد دیدم قضاوتش نکنم، دعایش کنم. بدی دیدم "ببخشم" ولی بدی نکنم، اگر دلم شکست نفرین نکنم، دعا کنم،
سعی میکنم خوب باشم و خوب بمانم...
چرا که خوب بودن هنر نیست
خوب ماندن هنر است.....
🌻🌱
🌱🌻🌱
🌻🌱🌻🌱🌻
🌱🌻🌱🌻🌱🌻🌱