eitaa logo
حسینیه‌ی‌شُهدا .
259 دنبال‌کننده
1.2هزار عکس
695 ویدیو
30 فایل
‌بسم‌الله _ ¹/آذر/¹⁴⁰¹ _ کاش‌ رشته‌ ای‌ به‌ نام‌ شهادت‌ داشتیم ... _ پل ارتباطی https://daregooshy.ir/secret/600081 _ کانال‌ متعلق‌ به‌ شهید سید میلاد مصطفویه ❤️ کپی ؟ اختیار دارید کانال‌ وقف‌ امیرالمؤمنینه ‌¹¹⁰ 💚
مشاهده در ایتا
دانلود
روزه اش را عدو شکست آخر موشکش را به جای خرما خورد 💔
🔳اسکات‌ ریتر امریکایی فهمید، اما منافقان و ابلهان داخلی نفهمیدند... 🔹این مصاحبه زندست از اسکات ریتر ترجمه بخشی و می‌نویسم: ➖بزرگترین ترس خامنه‌ای مرگ بر اثر کهولت سن بود. او گفته بود که میخواد با شهادت از دنیا برود. ➖مردم مدام می‌پرسند چرا او در بیت رهبری مانده بود؟ با علم اینکه چه اتفاقی قراره بیفته؟ چرا حسین در مقابل منافقان در کربلا قیام کرد؟ چون او شهادت را انتخاب کرد. او شهادت را انتخاب کرد تا گمراهی خلافت اموی از اسلام را رسوا کند. ➖علی خامنه‌ای, آن پیرمرد، نمی‌خواست در حالی که در پنهان شده در پناهگاه جان دهد، تا اجازه دهد به میراث او خدشه وارد شود توسط کسانی که می‌خواهند او را کوچک کنند. ➖علی خامنه‌ای با حلقه‌ای از شهدا نشسته بود، همه در اون جلسه می‌دانستند چه اتفاقی قرار است بیفتد  و آنها می‌دانستند که با فداکاریشان آرمان جمهوری اسلامی را نزد مردم ایران ارتقا خواهند داد چنان‌که امروز نمود یافته است؛ ➖علی خامنه ای شهادت را انتخاب کرد؛ ما ( شهادت را ) به او دادیم، چون ما واقعا احمق‌ترین انسان‌‌ها در کره زمین هستیم و هیچ چیزی از مردمی که با آنها درگیر شده‌ایم نمی‌دانیم..
هدایت شده از رصد فوری
🛑 امشب را بجای همه شب‌هایی که برای ایران و برای ما و برای جهان بیدار ماندی، بجای همه‌ی عمری که جهاد کردی، بخواب آقاجان که تا آخرین نفس مشغول کار بودی؛ خیالتان راحت رهبر شهیدم، ما تا لحظه‌ی آخر پیروزی ایستاده‌ایم؛ ایستاده، سربلند، متحد و... دلتنگ؛ تو بی ما چگونه‌ای؟ 🔹کبری آسوپار 🌐 رصد فوری 🆔 @rasadfori
المیادین: حمله ی امشب ایران به اسرائیل همزمان با جلسه ی کابینه ی اسرائیلی ها در مکانی مخفی بوده و احتمال ترور داده می شود
غیر رسمی نتانیابو به درک واصل شد
هدایت شده از - حضرتِ۱۱۰ 🇵🇸 -
منم همینطور حاج محمود، منم همینطور.
هدایت شده از - حضرتِ۱۱۰ 🇵🇸 -
لباس‌سیاهت‌توتنمه،اماهنوزمنتظرزیرنویس ِ « بیانیه‌رهبرانقلاب‌تا‌دقایقی‌دیگر »
هدایت شده از محبــــــین‌احمد
قرار بود ما جان نثار رهبر شویم. قرار بود ما بگوییم جان ناقابلی داریم. قرار بود ما زودتر لبیک بگوییم. اما ظاهرا باز هم عقب افتادیم... وقتی جانِ ما را گرفتند، از هیچ کسی و هیچ چیزی هراسی نداریم،ما نگران ایشان بودیم نه خودمان چراکه ما جان فدا بودیم،الان که شرایط متفاوت شده، از دشمن هیچ باکی نداریم. خدایا روح رهبرمان راشاد و سر سفره ی اباعبدالله میهمان بگردان.
هدایت شده از سخن دلنشین
سلام صبح بخیر...🇮🇷🏴🇮🇷 السلام علیک یا اباعبدالله الحسین(ع)🚩🚩🚩🚩     ما ملت امام حسینیم دشمن با خیل عظیمی از آهن به مصاف ایمان آمده است و بچه‌ها، همان بچه‌های محله‌ی من و تو، در برابر تمامیت كفر و ماشینِ جهنمیِ جنگش ایستاده‌اند؛ و تو می‌دانی كه پیروزی با كیست. شهید آوینی 🌺سفره ی بندگی ماه خدا پهن شده، سفره ی ماست کنار شهدا بسم الله،🌺 🚩🇮🇷 🇮🇷🏴🇮🇷 🇮🇷🏴🇮🇷 🇮🇷🚩🇮🇷