چون هر چی پیش تر میره درست و غلط رو تشخیص نمیدم لال میشم تا پیام حضرت آقا ب دستمون برسه
خواهیم دید چ میشود .
هدایت شده از رادیو محمدعلی
در دست داشتن عکس آقا مجتبی و شعارِ مرگ بر ضد ولایت فقیه دادن، آسان ترین کارِ ممکن است! اما در این لحظات سخت و دشوار، گوش به فرمان ولی فقیه بودن و جلوگیری از تفرقه، معیار و میزان ولایت پذیری ما را نشان میدهد...
حسینیهیشُهدا .
زیارت عاشورا .
تو این گیر و دار زیارت عاشورا فراموشتان نشه
اینم بگم ما همچنان عزادار آقامونیم
نه مشکی از تن ب در میکنیم ن جشنی میگیریم
ما هنوز ی دل سیر برا نبود آقامون اشک نریختیم
کلی اشک ذخیره داریم .
هدایت شده از حامیان امام خامنهای
☑️ بعضی ها دست به قلم شدند و نوشتند برخلاف نظر رهبری آتش بس موقت صورت گرفته است و بر رهبری تحمیل شد و باید مردم بریزند در خیابان و مطالبه کنند و..
جواب مختصر:
ولی فقیه ای که ما میشناسیم زیر بار حرف زور نمیرود و از همه مهمتر این پشتوانه عظیم مردمی در خیابان احتمال هیچ تحمیل و جام زهر را باقی نمیگذارد
اعتماد کنیم
اطاعت کنیم
🇮🇷 حامیان مقام معظم رهبری👇🏻
https://eitaa.com/joinchat/3386049439Cfa40adc9b9
هدایت شده از سیدِ خیرالامور | سیدنا
من عبد انقلاب اسلامیام
آدم امام سیدمجتبی خامنهای
پاینده جمهوری اسلامی ایران
والسلام
هدایت شده از « ناحیه مقدسه »
شیخ اسماعیل رمضانی: اگر زمان امام مجتبی(ع) بودم
شیخ اسماعیل رمضانی:
▪️این گزاره به خودی خود درست است و نشانه اطاعت پذیری که بسیار هم لازم است.
▪️اما راستش را بخواهید بنده اگر در زمان امام مجتبی بودم بجای اینکه بگویم هر چه امام مجتبی بفرمایند عمل می کنیم، تا قبل از اعلان نظر رسمی امام مجتبی تظاهرات ضد صلح راه می انداختم و به ایشان عرض می کردم ما آماده جان دادنیم، ما آماده گروگان گرفته شدن و فداکردن اعضای خانواده خود هستیم، ما آماده فقر و محرومیت کشیدن از منافع معاویه هستیم.
▪️امام حسن مجتبی(ع) جان! اصلا روی اینکه ما تا کجا وفادار به شما هستیم فکرتان را مشغول نکنید خیالتان راحت راحت. روی کمک ما ، فداکاری ما، دنیا طلب نبودن ما حساب کنید. تا امام حسن مجتبی(ع) روی تک انتخاب صلح متمرکز نشود و بعد ما اطاعت کنیم.
▪️خوب است جریان انقلابی به جای تمرکز روی مفهوم اطاعت پذیری(که در جای خود درست است) روی مفهوم وفاداری و فداکاری و تحمل هر آنچه از سختی دنیاست متمرکز شود.
_جنگ تمام شود؟!
ما در خیابانیم
_اعلام پیروزی کنند؟!
ما در خیابانیم
_توافق کنند؟!
ما در خیابانیم
_دولت بگه برید خونه؟!
ما در خیابانیم
_استاندار بگه برید؟!
ما در خیابانیم
_فرماندار بگه برید؟!
ما در خیابانیم
_بگن میکشیمتون؟!
ما در خیابانیم
_مذاکره کنن؟!
ما در خیابانیم
ما کلا در خیابانیم
فقط اگر رهبری گفتن
به خانه بروید میرویم✌️🏻🇮🇷
در تبِ حادثهها مثل برادر هستی
و برای وطنم مالک اشتر هستی
آه ! لبنانِ سراسر شرف و مهر و وفا
تو عزیزِ دل ایران دلاور هستی
ساجده زنگیآبادی