eitaa logo
تمدن‌نگار | شکوهیان‌راد
12هزار دنبال‌کننده
1.4هزار عکس
527 ویدیو
20 فایل
💠 تمدن نوین اسلامی، تقدیر حتمی و قریب جهان است 💠 🔶🔹 محمد علی شکوهیان‌راد - پژوهشگر و نویسنده حوزه‌ی مطالعات سایبرنتیک - پژوهشگر ارشد آزمایشگاه پژوهشی فضای سایبر و مدرس دانشگاه تهران وب‌سایت: www.shokoohian.ir آپارات: www.aparat.com/shokoohianrad
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از پونز
هدایت شده از پونز
هدایت شده از پونز
هدایت شده از پونز
هدایت شده از حسین زمانی میقان
معیارهای جدید نوپدرخوانده‌ها برای تشخیص صلاحیت نمایندگی! عسگری اصلح نبود چون در حزب عضو نبود! @hzamanim
🔶🔹 فهرست کتاب‌های موجود در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ به قلم محمدعلی شکوهیان‌راد مخاطبان عزیز نسبت به کتاب‌های موجودی که از بنده در نمایشگاه کتاب امسال هست، سؤال پرسیده‌اند. بنابر پیگیری از ناشران گرامی، سه عنوان ذیل در نمایشگاه کتاب امسال در حال عرضه است. 1️⃣ آسیب‌شناسی جامع فضای سایبر، از علت‌یابی تا تدوین روش اقدام 🔻 انتشارات تمدن نوین اسلامی (فرهنگستان علوم اسلامی)، ویرایش یکم، چاپ یکم، ۱۴۰۳ هـ.ش 2️⃣ نظریه‌ی جنگ در عصر سیستم‌های فرماندهی - کنترل 🔻 انتشارات شهید سپهبد صیاد شیرازی (ارتش جمهوری اسلامی)، ویرایش دوم، ۱۳۹۷ هـ.ش 3️⃣ بیداری بزرگ در برابر بازتنظیم بزرگ 🔻 انتشارات کتاب فردا، ویرایش یکم، چاپ دوم، ۱۴۰۲ هـ.ش ✍️ تمدن‌نگار | شکوهیان‌راد @SHRChannel 🌐 لینک: https://eitaa.com/joinchat/2793996420C418ac5a508
هدایت شده از رجل یسعی
اون چیزی که برای ما زندانه؛ برای شما آرمانشهره؛ ما با هم فرق داریم آقای مصاف!
هدایت شده از رجل یسعی
گوگل سرچ فوتو برای Sustainable urban development یا مخففش SUD که به نظر میاد این تصاویر، الهام بخش گرافیست پوستر «آرمانشهر مهدوی» مد نظر موسسه مصاف، هستند.
🔴 جمعی از صاحب نظران حوزوی و حقوقی در نامه ای به فقهای محترم شورای نگهبان قانون اساسی خواستار اصلاح ایرادات اساسی لایحه عفاف و حجاب شدند محضر فقهای معظم شورای نگهبان با سلام و احترام؛ ضمن قدردانی و تقدیم تحیات وافره به جهت سعه صدر و حسن ظن در مواجهه با نقدهای وارد به لایحه عفاف و حجاب، به جهت اهمیت موضوع و تأثیر آن در دهه های آینده نظام جمهوری اسلامی برخی موارد را به اختصار به عرض می رسانیم: ۱.مطابق تصریح ماده ۲۸( صرفا تولید سامانه و عکاسی بوسیله فراجا)، ماده ۴۷ صرفا عکاسی و پیامک بوسیله فراجا) و ماده ۶۳ (انحصار وظیفه ضابط به ارسال مستندات) و به قرینه ماده ۴۸، هرگونه توقیف افراد به دلیل هنجارشکنی و کشف حجاب در خیابان به وسیله همه ضابطین ممنوع بوده و مطابق صراحت ماده ۶۳ حتی مقام قضائی نیز اجازه صدور قرار بازداشت ندارد. به نظر این رویکرد موجبات تغییر نظام حقوقی و کیفری در کشور، تضعیف گسترده ضابطین و خصوصا فراجا در مواجهه با مفاسد و نیز گسترش فساد و تسری به سایر حرمات الهی می باشد. ۲.در مواد ۴۷ و ۴۹ به صراحت «حجاب و محدوده شرعی» مد نظر فقها (به معنای ما یغسل در وضو) نقض شده؛ به طوریکه در تبصره 1 ماده ۴۷ این لایحه،گردن، مچ تا انتهای پا و ساعد زنان از شمول لزوم پوشاندن قانونی خارج شده است. همچنین مطابق ماده ۴۹ و قید «امثال آن ها» در سطر دوم، به انواع کلاه برای زنان به عنوان حجاب رسمیت داده شده است. ۳.وفق ماده ۶۲ ورود افراد هنجارشکن و مکشفه به همه نهادهای حاکمیتی و حکومتی آزاد بوده و این دستگاه ها مکلف به ارائه خدمات به ایشان می باشند؛ این در حالی است که بر خلاف ادعای برخی هیچ گونه قانونی در خصوص عدم ارائه خدمت به افراد مکشفه در نهادهای دولتی فی الحال وجود ندارد. این در حالی است که ماده ۲۹ همین لایحه ورود وکلا به محیط های قضائی را منوط به رعایت حجاب شرعی نموده است. ۴.ماده ۵۴ لایحه (به عنوان ضمانت اجرای کل لایحه) علاوه بر آنکه تأییدی بر خروج از رویکرد جرم انگاری به تخلف انگاری است که برخلاف نظر صریح مقام معظم رهبری میباشد، با درج قیود متعدد عملا احتمال اجرای احکام انتظامی و قضائی پیش بینی شده را به کمترین میزان رسانده است؛ به طوریکه افراد با ادعای امانی بودن وجوه موجود در حساب های بانکی یا کم کردن آن به زیر 11 میلیون تومان، از پرداخت همه جرائم معاف خواهند بود و اجرای احکام نیز اجازه توقیف افراد را ندارد. ۵.به صورت کلی مجازات های مندرجه در اکثر مواد نسبت به قوانین فعلی دارای تخفیف جدی بوده و حتی بازدارندگی فعلی را نیز از بین می برد. دایره نهادهای مسئول و ضابطین به شدت محدود و مقید بوده (بسیج از ضابطیت خلع شده) و همچنین امکانات و زیرساخت های فنی موجود در اختیار فراجا هرگز وافی و کافی به موضوع نیست و از این حیث لایحه مطابق نیازهای جامعه و نظام سیاسی تدوین نشده است. جمعی از فضلای حوزه علمیه و حقوقدانان 🌹 حوزه انقلابی ╭┅───────────┅╮ 🕌 @howzehenghelabi ╰┅───────────┅╯