eitaa logo
🌻 عصرظهور 🌻
779 دنبال‌کننده
5.3هزار عکس
5.9هزار ویدیو
19 فایل
🌻 عصر ظهور 🌻 👈کپی اکیدا آزاد است. مخالف واتساپ و اینستاگرام توئیتر آمریکائی🇮🇱🇱🇷 آمریکا را از گوشی حذف کنید...
مشاهده در ایتا
دانلود
11.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
رهبری خودشان فرمودند که من بعضی حرف‌ها را نمی‌توانم بزنم خوب شما بزنید... اینطور نیست که ما دقیقا حرف ولی را بزنیم و کار او را انجام بدهیم، بلکه تصمیمات و فعالیت‌های ما باید در راستای حرف ایشان باشد... 🎙به روایت استاد غلامرضا قاسمیان به ما بپیوندید👇 https://eitaa.com/joinchat/644939844C4d490f3daa
7.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وَ عَنِ الرِّضا عليه السلام: اَلاْءيمـانُ هـُوَ مَعْرِفـَةٌ بِالْقـَلْبِ وَ اِقْرارٌ بِالّلِسانِ وَ عَمَلٌ بِالْأرْكانِ. 📚 تحف العقول، ص 422 امام رضا عليه السلام فرمود:  ايمان عبارت است از: شناخت قلبى، اعتراف زبانى، عمل با اعضاء وجوارح 🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴 شب شهادت مولای مهرپرور ماست کسی که سایه لطفش پناهِ کشور ماست شب شهادت هشتم امام معصوم است که آستانه او قبله گاه باور ماست 🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀 سالروز شهادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت سلطان علی بن موسی الرضا (علیه السلام) تسلیت باد. 🔥@SPMAZHABI
⚠️ اهل ایمان مراقب باشند 🔻امام رضا علیه السلام ▪️الکافي عَنْ مُعَمَّرِ بْنِ خَلاَّدٍ: سَمِعْتُ أَبَا اَلْحَسَنِ عَلَيْهِ اَلسَّلاَمُ يَقُولُ: « الم * أَ حَسِبَ اَلنّٰاسُ أَنْ يُتْرَكُوا أَنْ يَقُولُوا آمَنّٰا وَ هُمْ لاٰ يُفْتَنُونَ » ثُمَّ قَالَ لِي: مَا اَلْفِتْنَةُ؟ قُلْتُ: جُعِلْتُ فِدَاكَ اَلَّذِي عِنْدَنَا: اَلْفِتْنَةُ فِي اَلدِّينِ فَقَالَ: يُفْتَنُونَ كَمَا يُفْتَنُ اَلذَّهَبُ ثُمَّ قَالَ يُخْلَصُــونَ كَمَا يُخْلَــــصُ اَلذَّهَبُ ▪️الكافى ـ به نقل از مُعمَّر بن خلّاد ـ : از ابو الحسن عليه السلام شنيدم كه مى فرمايد : «الف، لام، ميم! آيا مردم پنداشته اند كه تا گفتند : «ايمان آورديم» ، رها مى شوند و مورد آزمايش قرار نمى گيرند؟» . سپس به من فرمود : «آزمايش چيست؟» . گفتم : فدايت شوم ! نزد ما آزمايشِ در دين است . فرمود : «مردم، گداخته مى شوند، چنان كه طلا [در بوته] گداخته مى شود». سپس فرمود: «تصفيه مى شوند، چنان كه طلا تصفيه مى شود» 🔥@SPMAZHABI
⚡️صلوات خاصه امام رضا علیه السلام 🦋 اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى عَلِیِّ بْنِ مُوسَى الرِّضَا الْمُرْتَضَى الْإِمَامِ التَّقِیِّ النَّقِیِ‏ وَ حُجَّتِکَ عَلَى مَنْ فَوْقَ الْأَرْضِ وَ مَنْ تَحْتَ الثَّرَى الصِّدِّیقِ الشَّهِیدِ صَلاَةً کَثِیرَةً تَامَّةً زَاکِیَةً مُتَوَاصِلَةً مُتَوَاتِرَةً مُتَرَادِفَةً کَأَفْضَلِ مَا صَلَّیْتَ عَلَى أَحَدٍ مِنْ أَوْلِیَائِکَ‏ 🦋 🦋بار الها درود و رحمت فرست بر على بن موسى الرضا پسندیده پیشواى پارسا و منزه و حجت تو بر هر که روى زمین است و هر که زیر خاک بسیار راستگو و شهید، درود و رحمتى فراوان و کامل و با برکت و متصل و پیوست و پیاپى و دنبال هم همچون بهترین رحمتى که بر یکى از اولیائت فرستادى.🦋 🔥@SPMAZHABI
4.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️راهکار امام رضا علیه‌السلام برای گرفتن حاجات. 🔥@SPMAZHABI
🌴سالروز شهادت امام رؤوف ، صدر نشین تخت ارتضا ، حضرت مولا علي بن موسی الرضا علیه‌الصلاةُ و السلام، بر همه شیعیان، محبان و ارادتمندان آن حضرت، تسلیت و تعزیت باد.🏴🏴🏴🏴 ◾️حدیثی از آن حضرت: يأتي على الناس زمانٌ العافيةُ فيه عَشرةُ أجزاءٍ ، تِسعةٌ مِنها في اعتزالِ الناس و واحدٌ في الصَّمت. زمانی بر مردم خواهد آمد که عافیت (سالم ماندن دین، دنیا و...) در آن ، ده جزء باشد؛ نُه جزء آن در اعتزال و کناره گزیدن از مردم و یک جزء دیگر در سکوت منتهی‌الآمال ، کرامات رضویه 🔥@SPMAZHABI
14M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عنوان: (نوید عمری دوباره به شفاعت امام رضا «ع» توسط خادم امام رضا «ع» به تجربه گر) 🔸یک لحظه به اندازه چشم بر هم زدنی در خانه مادرم قرار گرفتم. زاویه دیدم از گوشه آشپزخانه همسایه ها و فامیل را می دیدم که دارند دعا می خوانند.‌ رسیدیم به بند توسل به امام رضا «ع» با دلی شکسته امام رضا «ع» را به جوادش قسم دادم. همینطور که با امام با دلی شکسته توسل می کردم آمدم ای شاه پناهم بده مرحوم آقای کریمیخانی را شنیدم و من هم همزمان شروع به خواندن کردم ... 🥀🕯️شهادت امام رئوف انیس النفوس حضرت ثامن الحجج «علیه السلام» بر شیعیان و محبین حضرتش تسلیت باد🕯️🥀 🔥@SPMAZHABI
نامه سرگشاده ثابتی به وزیر نفت: نگذارید جمهوری اسلامی به دست مدیرانی اداره شود که به آن اعتقادی ندارند/ برات قبادیان را عزل کنید باسمه تعالی جناب آقای مهندس پاک نژاد وزیر محترم نفت با سلام و احترام ضمن تشکر و عرض خداقوت بابت زحمات شما و همکاران تان در وزارت نفت، متاسفانه یکی از آفات حکمرانی در نظام جمهوری اسلامی ایران اداره کشور توسط برخی افرادی است که اعتقادی به مبانی فکری و اصول اعتقادی جمهوری اسلامی ندارند اما در عین حال با قبول مسئولیت، کشور را به بیراهه می برند. این افراد فرصت طلب که همزمان میخواهند هم اپوزیسیون جمهوری اسلامی باشند و هم از حقوق و مزایا و سایر مواهب مدیریتی در نظام استفاده کنند، عملا باعث ناکارآمدی سیستم و در نتیجه نارضایتی مردم میشوند و این در حالی است که این دور باطل باید متوقف شود و کسانی که در نظام مسئولیت میگیرند باید از بیخ و بن خود و خانواده شان متعهد و وفادار به جمهوری اسلامی ایران باشند، چرا که این نظام نه با کودتا بلکه با بزرگترین انقلاب مردمی قرن روی کارآمده و ضامن آن نیز خون صدها هزار شهید و میلیون ها نفر از مردم است. اما متاسفانه شبکه ای از این مدیران در دستگاه های مختلف از جمله وزارت نفت وجود دارد که ضروری است هرچه زودتر نسبت به عزل آنها اقدام شود و همانطور که در روزهای گذشته همگان دیده اند یکی از آنان فردی به نام "برات قبادیان" است که در عین اینکه "عضو هیات‌ مدیره شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت کشور" است، همسرش پروانه سلحشوری که پیشتر نماینده مجلس دهم بود در حال تئوری بافی برای مدل گذار از نظام جمهوری اسلامی در رسانه هاست! این در حالی است که در کارنامه قبادیان حتی یک روز سابقه در حوزه نفت وجود ندارد و مشخص نیست با فشار و سفارش چه افرادی این صندلی را غصب کرده است. جدای از اینکه بعید است در هیچ نظام سیاسی دیگری در جهان، چنین وضعیت عجیب و غریبی وجود داشته باشد که اپوزیسیون آن نظام، همزمان در همان سیستم پست بگیرند و حقوق و مزایای شان نیز سر جای شان باشد، مصادیق دیگری نیز در آن وزارتخانه وجود دارد که ان شاءالله حضورا لیست آنها تقدیم خواهد شد. نیک میدانید که اینجانب در یک سال گذشته نه از شما و نه از هیچ وزیر دیگری هیچ درخواست شخصی نداشته ام و نخواهم داشت اما برای تامین منافع مردم و دفع شر مدیران ناکارآمد یا فاسد، همه تلاشم را به کار خواهم بست و در این راستا از شما میخواهم فارغ از نگاه های سیاسی، نگذارید جمهوری اسلامی به دست کسانی اداره شود که اعتقادی به آن ندارند و نتیجه آن نارضایتی مردم است. از خداوند متعال توفیق و موفقیت روزافزون شما را خواستارم. امیرحسین ثابتی منفرد نماینده مردم ایران از حوزه انتخابیه تهران، ری، پردیس، اسلامشهر و شمیرانات ۲ شهریور ۱۴۰۴ @Sabety_ir 🔥@SPMAZHABI
🔴 وصیتِ پرمهر و پرمعنای "حضرت امام رضا علیه‌السلام" به عبدالعظیم حسنی : ▪️«ای عبدالعظیم، به شیعیان من بگو: دل‌های خود را برای شیطان جای ندهند... در گفتار راستگو باشند، امانت‌دار باشند...: ▪️ای عبدالعظیم! سلام مرا به دوستدارانم برسان و به آنان بگو: در دلهای خویش برای شیطان راهی نگشایند و آنان را به راستگویی در گفتار و ادای امانت و سکوت پرمعنا و ترک درگیری و جدال در کارهای بیهوده و بی فایده فراخوان ▪️به صله رحم و رفت و آمد با یکدیگر و رابطه گرم و دوستانه با هم دعوت کن؛ ✅ چراکه این کار باعث تقرب به خدا و من و دیگر اولیاء اوست. ▪️دوستان ما نباید فرصت های گرانبهای زندگی و وقت ارزشمند خود را به دشمنی با یکدیگر تلف کنند. ▪️ من با خود عهد کرده‌ام که هر کس مرتکب اینگونه امور شود یا به یکی از دوستانم و رهروانم خشم کند و به او آسیب رساند از خدا بخواهم که او را به سخت‌ترین کیفر دنیوی مجازات کند و در آخرت نیز اینگونه افراد از زیانکاران خواهند بود. ▪️به دوستان ما توجه ده که خدا نیکوکرداران آنان را مورد بخشایش خویش قرار داده و بدکاران آنان را جز آنهایی که بدو شرک ورزند و یا یکی از دوستان ما را برنجانند و یا در دل نسبت به آنان کینه بپرورند، همه را مورد عفو قرار خواهد داد ▪️❌ اما از آن سه گروه نخواهد گذشت و آنان را مورد بخشایش خویش قرار نخواهد داد؛ جز اینکه از نیت خود بازگردند و اگر از این اندیشه و عمل زشت خویش بازگردند، مورد آمرزش خواهند بود ▪️ اما اگر همچنان باقی باشند، خداوند روح ایمان را برای همیشه از دل آنان خارج ساخته و از ولایت ما نیز بیرون خواهد برد و از دوستی ما اهل بیت(ع) نیز بی بهره خواهند بود و من از این لغزشها به خدا پناه می برم.» 🔥@SPMAZHABI
7.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺تقدیر حجت الإسلام اژه‌ای از محکوم‌کنندگان بیانیهٔ اصطلاحات: 🔹چندی پیش، یک جمع به اصطلاح سیاسی، بیانیه‌ای را در راستای خواست دشمن صادر کرد. 🔹برخی توصیه کردند که در برخورد قضایی با صادرکنندگان بیانیه تعجیل نشود تا اینکه خودِ مردم و جریانات سیاسی و اجتماعی، پاسخ درخوری را به آنها بدهند. 🔹این امر محقق شد و جریانات و تشکل‌های مختلف، صدور چنین بیانیه‌ای را محکوم کردند. 🔹امید دارم آنهایی که از روی غفلت یا اغراض خاص، این بیانیه را صادر کردند از مسیر اشتباه‌شان بازگردند و رویهٔ خود را اصلاح کنند؛ البته طبیعی است که دادستان تهران در این راستا به تکلیف قانونی خود عمل خواهد کرد. 🔴 پی‌نوشت: آنها نه تنها اظهار پشیمانی نکردند بلکه وقیح‌تر از قبل، همچنان به توییت‌زدنها و اظهارنظرهای هنجارشکنانه ادامه دادند. ان‌شاءالله همانطور که رئیس‌ محترم دستگاه قضایی عنوان نمودند، جناب دادستان برخورد شایسته و بازدارنده را نسبت به این جبهه‌ی فتنه‌گر و برهم زننده‌ی اتحاد و دشمن‌شاد کن به عمل آورند. ✍ مریم اشرفی گودرزی ☑️ به وارد شوید. @PastoyeFarhangVaSiyasat 🔥@SPMAZHABI
❣ 📖 السَّلامُ عَلَيْكَ يا عَديلَ الْخَيْرِ... 🌿سلام بر تو ای مولایی که هرکس تو را یافت به تمام خیر و خوبی ها رسیده. سلام بر تو و بر روزی که با آمدنت، زمین از خیر و خوبی لبریز خواهد شد. 📚 صحیفه مهدیه، زیارت حضرت بقیة الله ارواحنا فداه در سختیها 🔥@SPMAZHABI
6.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 🎙استاد شجاعی 🔸رضایت می‌ارزه انسان تمام عمرش سختی بکشه... 👌کوتاه و شنیدنی 👈حتما ببینید و نشردهید 🔥@SPMAZHABI