eitaa logo
🌻 عصرظهور 🌻
779 دنبال‌کننده
5.3هزار عکس
5.9هزار ویدیو
19 فایل
🌻 عصر ظهور 🌻 👈کپی اکیدا آزاد است. مخالف واتساپ و اینستاگرام توئیتر آمریکائی🇮🇱🇱🇷 آمریکا را از گوشی حذف کنید...
مشاهده در ایتا
دانلود
🌴سالروز شهادت امام رؤوف ، صدر نشین تخت ارتضا ، حضرت مولا علي بن موسی الرضا علیه‌الصلاةُ و السلام، بر همه شیعیان، محبان و ارادتمندان آن حضرت، تسلیت و تعزیت باد.🏴🏴🏴🏴 ◾️حدیثی از آن حضرت: يأتي على الناس زمانٌ العافيةُ فيه عَشرةُ أجزاءٍ ، تِسعةٌ مِنها في اعتزالِ الناس و واحدٌ في الصَّمت. زمانی بر مردم خواهد آمد که عافیت (سالم ماندن دین، دنیا و...) در آن ، ده جزء باشد؛ نُه جزء آن در اعتزال و کناره گزیدن از مردم و یک جزء دیگر در سکوت منتهی‌الآمال ، کرامات رضویه 🔥@SPMAZHABI
14M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عنوان: (نوید عمری دوباره به شفاعت امام رضا «ع» توسط خادم امام رضا «ع» به تجربه گر) 🔸یک لحظه به اندازه چشم بر هم زدنی در خانه مادرم قرار گرفتم. زاویه دیدم از گوشه آشپزخانه همسایه ها و فامیل را می دیدم که دارند دعا می خوانند.‌ رسیدیم به بند توسل به امام رضا «ع» با دلی شکسته امام رضا «ع» را به جوادش قسم دادم. همینطور که با امام با دلی شکسته توسل می کردم آمدم ای شاه پناهم بده مرحوم آقای کریمیخانی را شنیدم و من هم همزمان شروع به خواندن کردم ... 🥀🕯️شهادت امام رئوف انیس النفوس حضرت ثامن الحجج «علیه السلام» بر شیعیان و محبین حضرتش تسلیت باد🕯️🥀 🔥@SPMAZHABI
نامه سرگشاده ثابتی به وزیر نفت: نگذارید جمهوری اسلامی به دست مدیرانی اداره شود که به آن اعتقادی ندارند/ برات قبادیان را عزل کنید باسمه تعالی جناب آقای مهندس پاک نژاد وزیر محترم نفت با سلام و احترام ضمن تشکر و عرض خداقوت بابت زحمات شما و همکاران تان در وزارت نفت، متاسفانه یکی از آفات حکمرانی در نظام جمهوری اسلامی ایران اداره کشور توسط برخی افرادی است که اعتقادی به مبانی فکری و اصول اعتقادی جمهوری اسلامی ندارند اما در عین حال با قبول مسئولیت، کشور را به بیراهه می برند. این افراد فرصت طلب که همزمان میخواهند هم اپوزیسیون جمهوری اسلامی باشند و هم از حقوق و مزایا و سایر مواهب مدیریتی در نظام استفاده کنند، عملا باعث ناکارآمدی سیستم و در نتیجه نارضایتی مردم میشوند و این در حالی است که این دور باطل باید متوقف شود و کسانی که در نظام مسئولیت میگیرند باید از بیخ و بن خود و خانواده شان متعهد و وفادار به جمهوری اسلامی ایران باشند، چرا که این نظام نه با کودتا بلکه با بزرگترین انقلاب مردمی قرن روی کارآمده و ضامن آن نیز خون صدها هزار شهید و میلیون ها نفر از مردم است. اما متاسفانه شبکه ای از این مدیران در دستگاه های مختلف از جمله وزارت نفت وجود دارد که ضروری است هرچه زودتر نسبت به عزل آنها اقدام شود و همانطور که در روزهای گذشته همگان دیده اند یکی از آنان فردی به نام "برات قبادیان" است که در عین اینکه "عضو هیات‌ مدیره شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت کشور" است، همسرش پروانه سلحشوری که پیشتر نماینده مجلس دهم بود در حال تئوری بافی برای مدل گذار از نظام جمهوری اسلامی در رسانه هاست! این در حالی است که در کارنامه قبادیان حتی یک روز سابقه در حوزه نفت وجود ندارد و مشخص نیست با فشار و سفارش چه افرادی این صندلی را غصب کرده است. جدای از اینکه بعید است در هیچ نظام سیاسی دیگری در جهان، چنین وضعیت عجیب و غریبی وجود داشته باشد که اپوزیسیون آن نظام، همزمان در همان سیستم پست بگیرند و حقوق و مزایای شان نیز سر جای شان باشد، مصادیق دیگری نیز در آن وزارتخانه وجود دارد که ان شاءالله حضورا لیست آنها تقدیم خواهد شد. نیک میدانید که اینجانب در یک سال گذشته نه از شما و نه از هیچ وزیر دیگری هیچ درخواست شخصی نداشته ام و نخواهم داشت اما برای تامین منافع مردم و دفع شر مدیران ناکارآمد یا فاسد، همه تلاشم را به کار خواهم بست و در این راستا از شما میخواهم فارغ از نگاه های سیاسی، نگذارید جمهوری اسلامی به دست کسانی اداره شود که اعتقادی به آن ندارند و نتیجه آن نارضایتی مردم است. از خداوند متعال توفیق و موفقیت روزافزون شما را خواستارم. امیرحسین ثابتی منفرد نماینده مردم ایران از حوزه انتخابیه تهران، ری، پردیس، اسلامشهر و شمیرانات ۲ شهریور ۱۴۰۴ @Sabety_ir 🔥@SPMAZHABI
🔴 وصیتِ پرمهر و پرمعنای "حضرت امام رضا علیه‌السلام" به عبدالعظیم حسنی : ▪️«ای عبدالعظیم، به شیعیان من بگو: دل‌های خود را برای شیطان جای ندهند... در گفتار راستگو باشند، امانت‌دار باشند...: ▪️ای عبدالعظیم! سلام مرا به دوستدارانم برسان و به آنان بگو: در دلهای خویش برای شیطان راهی نگشایند و آنان را به راستگویی در گفتار و ادای امانت و سکوت پرمعنا و ترک درگیری و جدال در کارهای بیهوده و بی فایده فراخوان ▪️به صله رحم و رفت و آمد با یکدیگر و رابطه گرم و دوستانه با هم دعوت کن؛ ✅ چراکه این کار باعث تقرب به خدا و من و دیگر اولیاء اوست. ▪️دوستان ما نباید فرصت های گرانبهای زندگی و وقت ارزشمند خود را به دشمنی با یکدیگر تلف کنند. ▪️ من با خود عهد کرده‌ام که هر کس مرتکب اینگونه امور شود یا به یکی از دوستانم و رهروانم خشم کند و به او آسیب رساند از خدا بخواهم که او را به سخت‌ترین کیفر دنیوی مجازات کند و در آخرت نیز اینگونه افراد از زیانکاران خواهند بود. ▪️به دوستان ما توجه ده که خدا نیکوکرداران آنان را مورد بخشایش خویش قرار داده و بدکاران آنان را جز آنهایی که بدو شرک ورزند و یا یکی از دوستان ما را برنجانند و یا در دل نسبت به آنان کینه بپرورند، همه را مورد عفو قرار خواهد داد ▪️❌ اما از آن سه گروه نخواهد گذشت و آنان را مورد بخشایش خویش قرار نخواهد داد؛ جز اینکه از نیت خود بازگردند و اگر از این اندیشه و عمل زشت خویش بازگردند، مورد آمرزش خواهند بود ▪️ اما اگر همچنان باقی باشند، خداوند روح ایمان را برای همیشه از دل آنان خارج ساخته و از ولایت ما نیز بیرون خواهد برد و از دوستی ما اهل بیت(ع) نیز بی بهره خواهند بود و من از این لغزشها به خدا پناه می برم.» 🔥@SPMAZHABI
7.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺تقدیر حجت الإسلام اژه‌ای از محکوم‌کنندگان بیانیهٔ اصطلاحات: 🔹چندی پیش، یک جمع به اصطلاح سیاسی، بیانیه‌ای را در راستای خواست دشمن صادر کرد. 🔹برخی توصیه کردند که در برخورد قضایی با صادرکنندگان بیانیه تعجیل نشود تا اینکه خودِ مردم و جریانات سیاسی و اجتماعی، پاسخ درخوری را به آنها بدهند. 🔹این امر محقق شد و جریانات و تشکل‌های مختلف، صدور چنین بیانیه‌ای را محکوم کردند. 🔹امید دارم آنهایی که از روی غفلت یا اغراض خاص، این بیانیه را صادر کردند از مسیر اشتباه‌شان بازگردند و رویهٔ خود را اصلاح کنند؛ البته طبیعی است که دادستان تهران در این راستا به تکلیف قانونی خود عمل خواهد کرد. 🔴 پی‌نوشت: آنها نه تنها اظهار پشیمانی نکردند بلکه وقیح‌تر از قبل، همچنان به توییت‌زدنها و اظهارنظرهای هنجارشکنانه ادامه دادند. ان‌شاءالله همانطور که رئیس‌ محترم دستگاه قضایی عنوان نمودند، جناب دادستان برخورد شایسته و بازدارنده را نسبت به این جبهه‌ی فتنه‌گر و برهم زننده‌ی اتحاد و دشمن‌شاد کن به عمل آورند. ✍ مریم اشرفی گودرزی ☑️ به وارد شوید. @PastoyeFarhangVaSiyasat 🔥@SPMAZHABI
❣ 📖 السَّلامُ عَلَيْكَ يا عَديلَ الْخَيْرِ... 🌿سلام بر تو ای مولایی که هرکس تو را یافت به تمام خیر و خوبی ها رسیده. سلام بر تو و بر روزی که با آمدنت، زمین از خیر و خوبی لبریز خواهد شد. 📚 صحیفه مهدیه، زیارت حضرت بقیة الله ارواحنا فداه در سختیها 🔥@SPMAZHABI
6.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 🎙استاد شجاعی 🔸رضایت می‌ارزه انسان تمام عمرش سختی بکشه... 👌کوتاه و شنیدنی 👈حتما ببینید و نشردهید 🔥@SPMAZHABI
🟢نهج‌البلاغه عليه‌السلام «قَسَم به جان خودم، در مبارزه‌ی با مخالفانِ حق (و کسانی که آگاهانه، راهِ خلافِ حق را می‌پیمایند)، و آنان كه در گمراهى و فساد، (از روى جهل و اشتباه و بدون تأمّل) غوطه‌ورند، يک لحظه مدارا و سستى نمی‌کنم» 📚(نهج‌البلاغه، خطبه ۲۴) 🏷شرح: دلایل احتمالی دست کشیدن از مبارزه، دو عامل اصلی است: ۱- سازش و مداهنه با دشمن است که به معنای کوتاه آمدن و توافق با دشمنان، به منظور جلوگیری از ادامه‌ی درگیری و مبارزه است. ۲- پذیرش ضعف و ناتوانی؛ که به معنای تسلیم شدن در برابر مشکلات و ناتوانی در ادامه‌ی مبارزه است. اما در حضرت_علی (علیه‌السلام) هیچ‌کدام از این دو ویژگی وجود ندارد؛ ایشان نه‌تنها اهل سازش و مُداهنه با دشمن نیستند، بلکه هرگز ضعف و ناتوانی را نمی‌پذیرند. این ویژگی‌های منحصربه‌فردِ امیرالمؤمنین علیه‌السلام، نشان می‌دهد که او در مبارزه‌ی با مخالفان حق کاملاً مصمم و بی‌تردید، و همواره بر اصول خود پایدار است و در برابر هیچ فشار یا وسوسه‌ای از موضع خود عقب‌نشینی نمی‌کند. این ویژگی شخصیتی علی علیه‌السلام الگویی برای کسانی است که در جستجوی حقیقت هستند و هیچ‌گاه از مسیر خود به‌خاطر «سازش» یا «ضعف» منحرف نمی‌شوند. 🔥@SPMAZHABI
5.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌️قالیباف: کسانی که حرف از عدم کفایت رئیس جمهور می‌زنند و آنها که با بیانیه‌های کذایی به وحدت کلمه لطمه می‌زنند، در زمین دشمن بازی می‌کنند 👈بعد از چندین روز آقای قالیباف یادش آمده بیانیه را محکوم کند فقط بخاطر وحدت شکنی آیا آن بیانیه ضدانقلابی را با این ملاطفت محکوم میکنید؟! 🔥@SPMAZHABI
9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ثابتی: کسانی که به اسم جبهه اصلاحات بیانیه تسلیم ایران مقابل امریکا را نوشته اند، عمله های بی جیره و مواجب دشمن هستند قبلا میگفتند سازش کنیم تا وضع اقتصادمان خوب شود، دیگر این حنای شان هم رنگی ندارد چون همه دیدند که امریکا وسط مذاکره به ایران حمله کرد تا وقتی سایه رهبرانقلاب بر سایه این کشور است، کسی نمیتواند ایران را تسلیم کند اگر قرار به "تغییر پارادایم" باشد، باید کم کاری هایمان در مقاومت را جبران کنیم بخشی از سخنرانی در مسجد امام حسن تهران/ ۲۸ مرداد ۱۴۰۴ @Sabety_ir 🔥@SPMAZHABI
2.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📽تا چند وقت پیش دور مزار فردوسی می‌گفتند ما آریایی هستیم...، الان که به فردوسی توهین شده؛ دقیقا شما کجایی هستید؟ ⁉️ دیدین که فردوسی مسلمان و شیعه بوده پس خیلی به دردتون نمی‌خوره؟ اگر فردوسی نبود که شما الان نمی‌توانستید فارسی صحبت کنید... 🔥@SPMAZHABI
46.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥پیام تصویری دکتر محمدحسین رجبی‌دوانی 🔹با تأکید بر ضرورت توجه به بیانات حکیمانه رهبر معظم انقلاب (حفظه‌الله تعالی) در مراسم عزاداری سالروز شهادت امام رضا علیه‌السلام/ ۱۴۰۴/۰۶/۰۲ 🔥@SPMAZHABI